Marka Seth and Riley’s Garage rozpoczęła nową kampanię marketingową skierowaną do młodych pełnoletnich konsumentów. W jej ramach emitowane są spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także prowadzone działania w digitalu.
Nowy spot przedstawia domówkę, organizowaną przez bohaterkę marki (brand hero) - Hardą Cytrynę. Zabiera on widzów w imprezowy świat marki pełen zabawy wśród zgranej ekipy przyjaciół.
Nasza marka skierowana jest do młodych, pełnych energii ludzi, którzy lubią spędzać czas, m.in. imprezując ze znajomymi. Nową kampanią chcemy pokazać jej imprezowy charakter. – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand manager marki w Carlsberg Polska – Wykorzystujemy też, podobnie jak w poprzedniej kampanii, hasło “Wyciśnij więcej”.
Seth&Riley’s Garage to orzeźwiające piwo o smaku „hardo” wyciśniętej cytryny. Jego wyjątkowy smak doskonale orzeźwia w letnim upale i idealnie się sprawdza podczas domówek oraz imprez pod chmurką. Najlepiej smakuje z kostkami lodu i z dodatkiem cytryny.
Za przygotowanie spotu, obsługę kreatywną oraz komunikację digitalową odpowiada agencja Na_Ty, za produkcję TV - Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Initiative.
Oprócz spotów w telewizji, kreacja zostanie wykorzystana także w działaniach digitalowych. Marka planuje również aktywację konsumencką w mediach społecznościowych.
Piwo Seth&Riley’s Garage dostępne jest w sklepach w nowych opakowaniach zbiorczych w postaci kolorowych kartonów w miejskim charakterze. Nowa forma pozwala marce wyróżnić się w sklepie. Ich projekt przygotowała firma 3m Project.
Spot można obejrzeć także pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=2c1ii1aZCos&feature=youtu.be
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)