To rolnictwo, które ma na celu REGENERACJĘ GLEBY, z której rośliny czerpią składniki mineralne i wodę. Jego głównym celem jest odtworzenie i utrzymanie dobrego stanu gleby, poprzez prowadzenie produkcji rolniczej, która nie szkodzi środowisku przyrodniczemu.
Po latach intensywnego rolnictwa przemysłowego, stosowania dużych ilości nawozów i środków ochrony roślin oraz regularnej głębokiej orce, rolnicy na całym świecie mierzą się z wyjałowieniem i przesuszeniem gleb uprawnych. Dotychczasowe - przemysłowe rolnictwo powoduje erozję gleby, zaburzając bilans materii organicznej i uniemożliwiając magazynowanie wody, która spływa z pól po każdym deszczu, pozbawiając rośliny minerałów niezbędnych do wzrostu i życia. Zniszczone ekosystemy są bardzo wrażliwe i podatne na choroby, szkodniki czy susze.
Rolnictwo regeneratywne odbudowując glebę, zwiększa jej bioróżnorodność i poprawia żyzność. Dodatkowo, takie praktyki rolne charakteryzują się ujemnym śladem węglowym - w ich efekcie gleba zatrzymuje węgiel i redukuje CO2 z powietrza. Poprawiają się również warunki wodno-powietrzne gleby, przez co uprawy radzą sobie lepiej z suszami jak i powodziami. To również szansa dla ludzkości, aby zapewnić bezpieczeństwo i dostatek żywności kolejnym pokoleniom.
„Piwo na choince” to nowoczesna interpretacja piwa świątecznego. Receptura powstała na warsztatach z udziałem piwowarów z trzech Browarów: Okocim, Kasztelan oraz Bosman, przy współpracy z zespołem rozwoju produktów oraz specjalistów jakości.
Piwo uwarzone z dodatkiem pędów sosny, wzbogacone ekstraktem z igieł świerkowych i naturalnym aromatem pomarańczowym, zaskakuje nietuzinkowym profilem smakowym. Subtelne leśne nuty, cytrusowe akcenty z chmieli Citra i Cascade czynią z niego idealnego towarzysza okołoświątecznych spotkań.
„Piwo na choince” powstało w duchu rzemieślniczej pasji, z wykorzystaniem ręcznie dodawanych składników, co podkreśla jego unikalny, niemal artystyczny charakter. „Świat piwa może czerpać z niekonwencjonalnych pomysłów, a nasza tegoroczna propozycja świąteczna to manifest tego, co Carlsberg Polska ceni najbardziej – zrównoważonego rozwoju, pracy cross-funkcyjnej, innowacyjności i dbałości o detale” – wyjaśnia Marcela Mazurek, Menadżer Rozwoju Nowych Produktów Carlsberg Polska.
Świąteczna innowacja uwarzona została, by się nią dzielić z pracownikami i bliskimi firmy Carlsberg Polska. Opakowanie w formie koszyczka z czerwoną kokardą jest alegorią prezentu, który można zabrać na okołoświąteczne spotkanie z przyjaciółmi.
„Piwo na choince” jest koncepcyjną propozycją, która łączy rzemieślniczą finezję ze świątecznym klimatem. Pokazujemy, że duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł - Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji w Browarze Bosman.