Jacob Christian Jacobsen, twórca firmy i piwa Carlsberg, uważał, że tylko wysokie wartości etyczne przejawiające się w dbałości o produkty, filantropii oraz uczciwości, mogą zbudować biznes odporny na mody i pokusy – godny i gotowy, by trwać i rosnąć przez pokolenia. Miał rację, a potwierdza to każdy rok działania naszej organizacji, która swój początek wzięła od browaru zbudowanego w 1847 roku na wzgórzu na przedmieściach Kopenhagi. Pozostajemy wierni wartościom J. C. Jacobsena. Uważamy, że odpowiedzialne, etyczne decyzje podejmowane z myślą o społeczeństwie, środowisku i pracownikach to nasz obowiązek, ale również dziedzictwo i źródło długotrwałego sukcesu.
Wspieranie idei zrównoważonego rozwoju to część naszej globalnej strategii, realizowanej również w Polsce, w takich kluczowych obszarach jak:
1. Energia i CO2
2. Woda
3. Odpowiedzialna konsumpcja alkoholu
4. Bezpieczeństwo i higiena pracy
Kierujemy się Kodeksem Etyki Biznesu, jesteśmy sygnatariuszem Karty Różnorodności, laureatem rankingów CSR, należymy do Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie oraz Stowarzyszenia Eko-Pak, bierzemy udział w pracach United Nations Global Compact i Rady Etyki Reklamy.