Menu
OKOCIM.jpg

1996

Carlsberg Breweries inwestuje w Polsce

Firma Carlsberg Breweries A/S zostaje strategicznym akcjonariuszem browaru Okocim w Brzesku, jednego z najstarszych działających browarów w Polsce. Jego historia sięga 1845 roku, a jego założyciel Jan Ewangelista Goetz był w swoich czasach podobnym wizjonerem jak J.C. Jacobsen, zresztą panowie znali się i odwiedzali. 

O tym, jak powstał browar i jakie miał znaczenie w Galicji, w Cesarstwie Austro-Węgierskim, przeczytasz na stronie naszej marki Okocim

2001

Powstaje Carlsberg Okocim

oko.jpg

W wyniku połączenia browarów: Okocim, Bosman, Kasztelan i Piast, powstaje silna grupa piwowarska Carlsberg Okocim. 

Kolejne lata przynoszą znaczące sukcesy – Carlsberg okazuje się najszybciej rosnącą marką międzynarodową w Polsce, notując bardzo wysokie wzrosty sprzedaży

harnas.jpeg

2003

Na rynek w Polsce trafia piwo pod marką Harnaś

2004

Carlsberg Okocim przyjmuje obecną nazwę Carlsberg Polska

270217.jpg

2005

Pierwsza nagroda Superbrands dla marki Carlsberg

Kasztelan_1.jpg

2009

Piwo Kasztelan w wariancie niepasteryzowanym rozpoczyna nowy trend na polskim rynku piwa

Carlsberg consumers 7.jpg

2012

Carlsberg Polska sponsorem UEFA EURO 2012

2013

Wprowadzamy do wybranych lokali belgijskie piwo klasztorne Grimbergen

penelope2 .png

2014

Penelope Cruz zostaje twarzą marki bezalkoholowego piwa Karmi

2015

Carlsberg Polska zostaje dystrybutorem piwa Guinness

KIN_4040-2 kopia.jpg

2015

Złoto w prestiżowym konkursie European Beer Star dla Okocimskiego Portera

7.jpg

2016

Marka Carlsberg po raz kolejny zostaje oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016

best sail.png

2016

Wdrażamy nową strategię Sail'22

2016

Brązowy medal prestiżowego European Beer Star dla nowości – piwa Kasztelan Pszeniczne niepasteryzowane

Okocim _lifestyle - piwowar z piwem.jpg

2016

Rebranding marki Okocim – nowa kampania „Tu się warzy z zasadami”

Jubileusz 170-lecia Browaru Bosman – uroczyste obchody, wystawa zdjęć, organizacja Dni Otwartych w browarze i otwarcie browaru w ramach Nocy Muzeów dla mieszkańców Szczecina i okolic.

Rewolucyjne rozwiązanie łączenia puszek w wielopaki Snap Pack zwyciężyło w kategorii Best CSR/Sustainability Initiative podczas World Beverage Innovation Awards.

Na rynek wprowadziliśmy nowości:

  • Somersby Watermelon,

  • bezalkoholową markę Birell z piwami o właściwościach izotonicznych

    oraz

  • Okocim Radler Wiśnia z pigwą.

Zrealizowailśmy 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy i 2. edycję kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”.

Wydaliśmy pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju za 2017 dla Carlsberg Polska.

Zdobyliśmy uznanie:

  • brązową statuetkę w konkursie MIXX Awards dla projektu marki Okocim „18:45. Czas na zasady”;
  • srebrna statuetkę w konkursie Effie Awards dla kampanii „Zatecke Noviny”;
  • brązowy medal w konkursie European Beer Star dla Okocim Mistrzowski Porter;
  • 1. miejsce na Krasnostawskich Chmielakach dla Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy;
  • złoto na Good Beer dla Okocim Klasyczna Pszenica;
  • Hermes 2018 dla Okocim i Carlsberg;
  • Złoty Paragon – nagroda kupców polskich dla Harnasia;
  • Biały Listek CSR tygodnika Polityki;
  • Okocim Marką Roku;
  • 9. Miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

Funkcję Prezesa Zarządu Carlsberg Polska objął Paul Davies.

Nowy lepszy Harnaś z rysunkowej postaci stał się prawdziwym bohaterem, a nowe telewizyjne reklamy o jego przygodach zostały okrzyknięte najlepszymi reklamami w historii marki!

ISN'T THAT WONDERFUL to nowa platforma komunikacyjnaja Somersby. Na zmienionym opakowaniu widnieje ogród pełen słońca i optymizmu. Nowość Mango & Lime cieszyła się dużą popularnością wśród konsumentów. 

Nowości:

  • Okocim Radler Malina z Borówką Amerykańską,

  • Somersby Mango & Lime,

  • Garage Hard Lemon.

Nowości bezalkoholowe:

  • Okocim 0,0%,

  • Okocim Radler Sycylijska Pomarańcza z Limonką 0,0%,

  • Okocim Radler Jabłko z Wiśnią 0,0%,

  • Somersby Pear 0,0%.

Zrealizowaliśmy 3. edycję Kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”.

Zrealizowaliśmy 6. Edycję programu grantowego InicJaTyWy, w którym rozdaliśmy 9 grantów na łączną kwotę 90 tysięcy złotych.

Wydaliśmy drugi Raport zrównoważonego rozwoju za 2018 rok dla Carlsberg Polska.

Zdobyliśmy:

  • Złoto na European Beer Star 2019 i srebro na Beer of the Year Carlsberg Group dla Okocim Mistrzowski Porter;
  • Good Beer 2019 złoto dla Okocim Jasne Okocimskie i srebro dla Okocim Klasyczna Pszenica;
  • na Chmielakach 2019 2x złoto i 2x srebro dla Okocimskich Radlerów;
  • Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich dwie statuetki dla Somersby Watermelon;
  • Perły Rynku FMCG 2019 złoto i dla Somersby Mango & Lime;
  • Złoto dla Somersby Mango&Lime i złoto dla Somersby Pear 0,0% jako Najlepsze produkty 2020 wybór konsumentów nagroda instytutu GFK Polonia;
  • Somersby ulubioną marką Polaków w kategorii mixy piwne;
  • World Beer Awards 2019 złoto dla Grimbergen Blanche; 
  • Golden Arrow 2019 dla projektu „18:45. Czas na zasady”,
  • Srebrny listek CSR POLITYKI
  • 6. MIEJSCE w Rankingu Odpowiedzialnych Firm.