Menu
OKOCIM.jpg

1996

Carlsberg Breweries inwestuje w Polsce

Firma Carlsberg Breweries A/S zostaje strategicznym akcjonariuszem browaru Okocim w Brzesku, jednego z najstarszych działających browarów w Polsce. Jego historia sięga 1845 roku, a jego założyciel Jan Ewangelista Goetz był w swoich czasach podobnym wizjonerem jak J.C. Jacobsen, zresztą panowie znali się i odwiedzali. 

O tym, jak powstał browar i jakie miał znaczenie w Galicji, w Cesarstwie Austro-Węgierskim, przeczytasz na stronie naszej marki Okocim

2001

Powstaje Carlsberg Okocim

oko.jpg

W wyniku połączenia browarów: Okocim, Bosman, Kasztelan i Piast, powstaje silna grupa piwowarska Carlsberg Okocim. 

Kolejne lata przynoszą znaczące sukcesy – Carlsberg okazuje się najszybciej rosnącą marką międzynarodową w Polsce, notując bardzo wysokie wzrosty sprzedaży

harnas.jpeg

2003

Na rynek w Polsce trafia piwo pod marką Harnaś

2004

Carlsberg Okocim przyjmuje obecną nazwę Carlsberg Polska

270217.jpg

2005

Pierwsza nagroda Superbrands dla marki Carlsberg

Kasztelan_1.jpg

2009

Piwo Kasztelan w wariancie niepasteryzowanym rozpoczyna nowy trend na polskim rynku piwa

Carlsberg consumers 7.jpg

2012

Carlsberg Polska sponsorem UEFA EURO 2012

2013

Wprowadzamy do wybranych lokali belgijskie piwo klasztorne Grimbergen

penelope2 .png

2014

Penelope Cruz zostaje twarzą marki bezalkoholowego piwa Karmi

2015

Carlsberg Polska zostaje dystrybutorem piwa Guinness

KIN_4040-2 kopia.jpg

Złoto w prestiżowym konkursie European Beer Star dla Okocimskiego Portera

7.jpg

2016

Marka Carlsberg po raz kolejny zostaje oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016

best sail.png

Wdrażamy nową strategię Sail'22

05.png

Brązowy medal prestiżowego European Beer Star dla nowości – piwa Kasztelan Pszeniczne niepasteryzowane

2017

Karmi_spot TV Penelope Cruz.jpg

KARMI i nowa platforma komunikacji "Nie za słodkie, nie za gorzkie"

okocim.jpg

Rebranding marki OKOCIM

Nowa platforma komunikacji "Tu się warzy z zasadami"

2018

Bosman 170.png
SOMERSBY WATERMELON_ nowy smak arbuzowy_3.jpg

Konsumenci pokochali naszą arbuzową nowość od SOMERSBY

Raport CSR.png

Zdobyliśmy uznanie:

  • brązową statuetkę w konkursie MIXX Awards dla projektu marki Okocim „18:45. Czas na zasady”;
  • srebrna statuetkę w konkursie Effie Awards dla kampanii „Zatecke Noviny”;
  • brązowy medal w konkursie European Beer Star dla Okocim Mistrzowski Porter;
  • 1. miejsce na Krasnostawskich Chmielakach dla Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy;
  • złoto na Good Beer dla Okocim Klasyczna Pszenica;
  • Hermes 2018 dla Okocim i Carlsberg;
  • Złoty Paragon – nagroda kupców polskich dla Harnasia;
  • Biały Listek CSR tygodnika Polityki;
  • Okocim Marką Roku;
  • 9. Miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

2019

Haranś.jpg

Nowy lepszy Harnaś...

... z rysunkowej postaci stał się prawdziwym bohaterem, a nowe reklamy telewizyjne o jego przygodach zostały okrzyknięte najlepszymi w historii marki!

Somersby Mango&Lime.jpg

SOMERSBY w nowych opakowaniach

Na opakowaniach pojawił się ogród pełen słońca i optymizmu, a nowość Mango & Lime cieszyła się dużą popularnością wśród konsumentów.

okocim00_1.png
Kajakowy Ekopatrol Stowarzyszenia Wywrotka.jpg

6. edycja Programu Grnatowego "InicJaTyWy"

Zdobyliśmy:

  • Złoto na European Beer Star 2019 i srebro na Beer of the Year Carlsberg Group dla Okocim Mistrzowski Porter;
  • Good Beer 2019 złoto dla Okocim Jasne Okocimskie i srebro dla Okocim Klasyczna Pszenica;
  • na Chmielakach 2019 2x złoto i 2x srebro dla Okocimskich Radlerów;
  • Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich dwie statuetki dla Somersby Watermelon;
  • Perły Rynku FMCG 2019 złoto i dla Somersby Mango & Lime;
  • Złoto dla Somersby Mango&Lime i złoto dla Somersby Pear 0,0% jako Najlepsze produkty 2020 wybór konsumentów nagroda instytutu GFK Polonia;
  • Somersby ulubioną marką Polaków w kategorii mixy piwne;
  • World Beer Awards 2019 złoto dla Grimbergen Blanche; 
  • Golden Arrow 2019 dla projektu „18:45. Czas na zasady”,
  • Srebrny listek CSR POLITYKI
  • 6. MIEJSCE w Rankingu Odpowiedzialnych Firm.  

2020

KARMI Mrożona Kawa_6.jpg

Karmi Mrożona Kawa 0,0%

Wprowadziliśmy unikalną innowację łączącą składniki piwne z kawą!

zero02.png
RACZ WAŚĆ WAPAŚĆ _Nowa kampania marki Kasztelan_2.jpg

Wjechał Nowy Kasztelan

Marka Kasztelan przeszła kompleksowy rebranding. Nowe opakowania piw i brand Hero - Kasztelan - przenoszą ludzi w świat biesiady.

Nowa kolekcja modowa Somersby.jpg

Pierwsza Kolekcja Modowa od SOMERSBY

2021

Harnaś_1.png
Nowa Wytwórnia_1.png
Snap Pack.png
Trzeźwo Myślę_1.png
  • Perzyk 2020
  • 3. miejsce w rankingu Poland Best Employers 2021 (w kat. dóbr konsumpcyjnych)
  • Wyróżnienie HR of Change
  • SREBRNY Listek CSR POLITYKI
  • Nagrodą Społecznej Odpowiedzialności Biznesu "Perły Biznesu" dla marki Bosman
  • Złote Paragony 2021 - Nagroda Kupców Polskich dla Somersby Sparklin Roze oraz Harnasia
  • Srebrny medal Good Beer 2021 dla Żatecky Czerny, a brązowy dla Okocim Klasyczna Pszenica
  • Perły Rynku trafiły do Somersby Piña Colada i Garage Kamikaze
  • 5 medali na Chmielakach Krasnostawskich
  • Somersby Mango & Lime zostało zwycięską innowacją wg autorów raportu BASES Top Breakthrough Innovations Powered by Nielsen in Poland
  • W konkursie piwne akordy 2021 złoty medal dla Karmi mrożona kawa, srebrne medale przyznano Garage Hard Lemon i Garage Dragon Fruit Mojito. a brązowy medal trafił do Somersby Piña Colada

Zdobyliśmy moc nagród!