Menu

Carlsberg Polska Sp. z o.o.

ul. Krakowiaków 34
02-255 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

numer KRS: 0000043669,
kapitał zakładowy: 666 200 000 PLN
NIP: 869-163-74-82, 
Regon: 851638844, BDO: 000020615

market-bg.png

Zarząd Carlsberg Polska

Mieszko Musiał, prezes zarządu

Mieszko Musiał od lat związany jest z branżą piwną. Od 1998 roku w ramach Carlsberg Polska pracował na wielu szczeblach działu sprzedaży, pełniąc m.in. role Dyrektora ds. Handlu Nowoczesnego oraz Dyrektora Sprzedaży Off Trade. W 2015 i 2016 pracował poza Polską na rzecz Grupy, pełniąc funkcję Group Sales Execution Director i odpowiadał za wdrożenie systemu realizacji sprzedaży w Azji i Europie. Od listopada 2016 do listopada 2020 pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Sprzedaży. Zanim dołączył do Carlsberg Polska odpowiadał za konsolidację grupy kapitałowej Can-Pack. Mieszko Musiał jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University, a także wielu specjalistycznych kursów, m.in. Insead, obecnie uczestnik programu MBA. Prywatnie pilot samolotowy i podróżnik, jednak jego największą pasją jest rodzina. Funkcję Prezesa Zarządu pełni od 2 listopada 2020 roku.

Jolanta Gieniec-Biegańska, wiceprezes zarządu ds. finansowych

Od 12 lat pracuje w Carlsberg Polska, początkowo jako kontroler komercyjny, następnie pełniła funkcję kontrolera finansowego nadzorując koszty, planowanie finansowe oraz planowanie strategiczne. Wcześniej związana z firmą Wedel, gdzie rozpoczęła karierę zawodową w pionie finansowym, zaś kontynuowała ją w planowaniu finansowym i księgowości. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Wolne chwile spędza z rodziną, ma męża oraz dwójkę dzieci; ponadto nurkuje, lubi góry i jazdę na nartach.

Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu.

Izabela Głodek posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobyte w czołowych organizacjach branży FMCG. Swoją karierę Izabela rozpoczęła w Pernod Ricard, gdzie zajmowała m.in. stanowisko marketing menedżera marki Wyborowa. W kolejnych latach budowała doświadczenie w branży piwnej, pracując w Grupie Żywiec jako menedżer marki Warka, dyrektor ds. innowacji oraz dyrektor grupy marek. Jest odpowiedzialna za sukces rynkowy marki Żywiec i jej powrót na ścieżkę wzrostu oraz długoletnią strategię innowacji i premiumizacji marki. Następnie jako dyrektor marek premium w Heineken UK z sukcesem rozbudowała portfolio firmy i wzmocniła pozycję marki Birra Moretti. Od września 2019 pełniła rolę członka zarządu i dyrektora marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Coca-Cola Poland Services, odpowiadając za strategię marketingową firmy i rozwój portfolio napojów. W 2021 roku dołączyła do zespołu Carlsberg Polska i kieruje działem marketingu. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy. 

Joanna Glonek, wiceprezes ds. sprzedaży

Joanna Glonek związana jest z Carlsberg Polska od ponad 20 lat, gdy dołączyła do zespołu Browaru Okocim w Brzesku. Swoje doświadczenie w pracy z klientami budowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i Horeca, m.in. jako Key Account Manager. W obszarze Trade Marketingu jako menedżer rozwoju kanałów sprzedaży z sukcesem wsparła przygotowanie i realizację projektu EURO 2012 w Polsce. Joanna posiada również doświadczenie w obszarze marketingu na stanowisku Senior Brand Managera, na którym odpowiadała za jedną z kluczowych marek w portfolio Carlsberg Polska – Harnasia. Od listopada 2017 roku pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku, by w 2021 objąć stanowisko  wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży.