Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości? Prawdopodobnie.”
Tegoroczna edycja Letnich Brzmień zawita do pięciu miast:
· 4–5 lipca – Kraków, Lotnisko Rakowice-Czyżyny
· 11–12 lipca – Wrocław, Pola Marsowe
· 8–9 sierpnia – Warszawa, Tor Służewiec
· 22–23 sierpnia – Gdańsk, Plac Zebrań Ludowych
· 29–30 sierpnia – Poznań, Park Cytadela
Z okazji współpracy z festiwalem, marka Carlsberg ogłasza również konkurs, w którym do wygrania będą bilety na Letnie Brzmienia do wybranego miasta oraz atrakcyjne nagrody pocieszenia. Szczegóły już wkrótce na kanałach social mediowych marki.
- Podczas festiwalu zachęcamy uczestników do zadania sobie pytania, dokąd zaprowadzi Cię ciekawość. Wierzymy, że jest ona punktem wyjścia do wszystkiego, co najlepsze i… najciekawsze, zarówno w muzyce jak i w codziennym życiu. Dlatego właśnie chcemy pobudzać ją u naszych konsumentów i wspólnie celebrować wakacje w rytm prawdopodobnie najciekawszych brzmień tego lata – mówi Julia Biesalska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)