Menu

Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, 2-krotnie uderzając w stół.

W nowych spotach marki, tak jak w poprzednich,  pozostajemy w uroczym miasteczku Žatec, w którym drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w Chmielowych Mistrzostwach Świata.  Obserwujemy rywalizację w dwóch konkurencjach: za najlepszy smak oraz najlepiej zbalansowany smak. Pierwsza konkurencja przypomina curling w wersji z kuflem piwa. W drugiej zawodnicy z różnych krajów spacerują po linie z tacą butelek z piwem, utrzymując równowagę. W każdym spocie wygraną dla Drużyny Žateckiego Chmielu jest wspaniały chmielowy puchar. 

– W nowych spotach utrzymujemy najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecky chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Myślę, że udało nam się też uchwycić atmosferę zatrzymania w czasie i spokojnego, radosnego życia w otoczeniu chmielu, na polach którego odbywają się sportowe konkurencje. Całości dopełnia retro charakter spotów oraz muzyka – mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, Brand Manager Žatecky. – Chmi elowe Mistrzostwa Świata odbywają się w duchu fair play i poczuciu wspólnoty, ponieważ bez względu na konkurencję chodzi o wspólne spędzanie czasu i dobrą zabawę – dodaje.

Nowe 30-sekundowe spoty, podobnie jak poprzednie, były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklamy będą prezentowane od 8 lutego w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za ich kreację odpowiada agencja interaktywna Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. 

Spoty obejrzeć można pod linkami:

https://youtu.be/B1Oy2P98IXc

https://youtu.be/1o8NLgPABl8 

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku czerwca 2017 r., i od tego momentu notuje rok rocznie 2-cyfrowe wzrosty. Marka jest też regularnie nagradzana za walory piwa jak i swoje kampanie np. w 2020 roku srebrnym Effie Awards za kampanię Žatecké Noviny. Swój wspaniały aromat zawdzięcza stosowaniu aromatycznego chmielu żateckiego uprawianego od 650 lat w rejonie miasta Žatec, na powierzchni zaledwie 40 km2.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl