Menu

Tropikalny smak i energetyczna reklama nowego Radlera 0,0% Mango z marakują

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw.

Nowa reklama Okocim Radler przenosi nas w letni, wakacyjny czas zabawy. Dobrze bawiący się skład znajomych cieszy się smakiem popularnych Radlerów, ale w roli głównej występują tutaj przede wszystkim soczyste i apetyczne owoce, które w połączeniu z piwem tworzą nowość Okocim Radler 0,0% Mango z marakują.

– Nasza nowa reklama i tropikalny smak to propozycja dla tych, którzy tęsknią za latem, wakacjami i czasem spędzonym z przyjaciółmi. Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to pyszne i orzeźwiające połączenie idealne na wiele okazji, po które możemy sięgnąć bez ograniczeń - w każdej chwili, gdy tylko mamy na to ochotę. Choć nasza nowość pojawiła się na rynku zaledwie kilka tygodni temu, grono wielbicieli tego smaku stale rośnie, a my mamy nadzieję, że po tropikalne orzeźwienie nowego Radlera sięgną kolejni konsumenci  mówi Daria Dziwulska junior brand manager marki Okocim.

Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, jego reżyserem był Jacek Szymański, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Reklama będzie emitowana od 24 maja br. w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto marka będzie obecna z kampanią na największych platformach VOD.

Reklama dostępna jest także na kanale You Tube marki pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=BpLGbxNR7jk

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]