Menu

Soczysty arbuz z melonem – nowy radler marki Okocim

Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera. W marcu na półkach sklepowych pojawi się Okocim Radler Arbuz z melonem. To kolejny klasyczny radler z Browaru Okocim na bazie piwa Jasnego Okocimskiego i owocowej lemoniady.

Soczyste arbuzy i melony kojarzą się z upalnym latem, wyśmienitym, orzeźwiającym smakiem. Dlatego w nowym radlerze wykorzystano to połączenie. Piwo powstało na bazie okocimskiego lagera uwarzonego z trzech składników - wody, słodu i chmielu. Piwną goryczkę równoważy owocowy smak arbuza z nutą melona, które razem tworzą aromatyczny napój o unikalnym, ciekawym smaku.

- Segment piw smakowych stanowi wartościowo około 8,5 proc. rynku piwa. Piwa te cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów, szczególnie w sezonie letnim, a wyrazem uznania dla ich jakości i smaku są corocznie przyznawane medale na konsumenckim konkursie Chmielaki Krasnostawskie  – mówi Agnieszka Podgórska, Okocim Brand Manager. 

Okocim Radler Arbuz z melonem ma zawartość alkoholu 2%,  jest  dostępny w butelkach zwrotnych o poj. 0,5l oraz w puszkach 0,5l. Nowy wariant dołączy do Okocim Radler Grejpfrut z limonką 2%, Okocim Radler Limonka 2% i Okocim Radler Malina z borówką amerykańską 2%.

Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POSM w sklepach, za kampanię internetową i displayową dla Okocim Radler arbuz z melonem prowadzić będzie agencja Upside. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl