Menu

Kolorowe murale z kapsli Somersby w 3 polskich miastach

Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą. Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby wnieść nieco uśmiechu w szaro-zimową rzeczywistość.

Murale marki Somersby powstały w 3 miastach:

  • w Warszawie (przy Metro Rondo ONZ),
  • Łodzi (ulica Piotrkowska 217)
  • i w Krakowie (przy Bulwarze Kurlandzkim).

Znalazły się na nich kolorowe grafiki nawiązujące do grafik na nagrodach np. bluzach czy zegarkach, które można wygrać w ramach promocji „Graj w kolory”. Grafiki stworzyła artystka Hello Kaczi (Magda Kaczi Kaczanowska), a murale wykonała Agencja Good Looking, która zajmuje się ręcznie malowanymi reklamami i artystycznymi muralami. 

Somersby to marka pełna radości i uśmiechu, które chce przekazywać dalej. Murale, które stworzyliśmy, mają rozbudzać energię w szaroburym okresie zimy. Szarość wybranych miejsc, brak roślinności i betonowe wieżowce wokoło sprawiły, że murale dodały okolicy kolorów i wniosły nową energię – podkreśla Kamil Wójcik, Starszy Specjalista ds. Marketingu marki Somersby.     

Murale można podziwiać do końca lutego 2022 r. Powstał również film making off z ich tworzenia: https://youtu.be/Iw2iLQ5uGqA

Za pomysł kreatywny i obsługę aktywacji odpowiada agencja Isobar Polska, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Initiative (grupa Mediabrands), a za stworzenie KV aktywacji – NAV agency. 

O promocji „Graj w kolory”:

W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji. 

Promocja wystartowała w pierwszej połowie listopada 2021 i zakończy się 27 lutego br. Aby wziąć w niej udział należy kupić butelkę promocyjną Somersby z kolorowym kapslem, następnie wpisać kod spod kapsla na stronie https://www.somersby.com/pl-pl/grajwkolory i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Do wygrania jest 4 tys. nagród: komplety dresów, zegarki, walizki, a także czapki, szaliki, rękawiczki i skarpetki na mroźne dni oraz wyjazd do Fińskiej Wioski w Karkonoszach. Wszystko w żywych, optymistycznych barwach. Na nagrodach znajdą się grafiki zaprojektowane przez designerkę Magdalenę Kaczi Kaczanowską - Hello Kaczi, która w swoich pracach komunikuje się za pomocą słonecznych kolorów oraz grafik, od których bije pozytywna energia.  

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :[email protected]