Menu

„Chmelowe Mistrzostwa” na kanale You Tube - marka Žatecký startuje z nowym programem

Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube. W 12 komediowych odcinkach dwóch popularnych standup’erów będzie rywalizować o puchar Chmelowych Mistrzostw startując w wyjątkowych, sportowych konkurencjach.

Marka Žatecký, należąca do grupy Carlsberg Polska, wprowadza trochę uśmiechu w nowym programie na kanale You Tube - Chmelowe Mistrzostwa. Popularni standuperzy - Łukasz LOTEK Lodkowski i Piotr ZOLA Szulowski powalczą o puchar Chmelowych Mistrzostw zmagając się między innymi w takich konkurencjach sportowych jak: boks, gimnastyka artystyczna czy jeździectwo.

W ramach programu powstało 12 komediowych odcinków, w których nie zabraknie czeskiego humoru towarzyszącego marce Žatecký.  

Cały program dostępny będzie na kanale marki, na platformie YouTube: https://www.youtube.com/c/chmelowemistrzostwa. Pierwszy odcinek został opublikowany w czwartek, 17.06. wieczorem – oto link: https://youtu.be/gLflB-bt5rQ

Emisje odcinków planowane są co czwartek, poczynając od 17 czerwca br.

Nowy program digitalowy jest częścią tegorocznej platformy komunikacyjnej marki Žatecký -„Chmelowe Mistrzostwa Świata”.  

Za koncept kreatywny programu odpowiada agencja Reprise, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films London. 

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl