Program „Wywarzone Duety” Carlsberg Polska został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii Employer Branding podczas 22. edycji prestiżowego konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Projekt podkreślał wartość współpracy międzypokoleniowej, łącząc doświadczenie starszego pokolenia z innowacyjnym spojrzeniem młodszych pracowników.
W ramach programu „Wywarzone Duety” doświadczeni pracownicy 50+ dobrali się w pary projektowe z przedstawicielami generacji Z. Dwuosobowe zespoły opracowywały inicjatywy odpowiadające na potrzeby firmy i pracowników w czterech kluczowych obszarach: „Inspirujące Przestrzenie”, „Tradycja Bezpieczeństwa”, „Niezwykłe Historie” i „Zielona Przyszłość”.
Projekt jest przykładem skutecznego łączenia różnorodnych perspektyw, przełamywania nieświadomych uprzedzeń, przynosząc korzyści zarówno pracownikom, jak i całej firmie.
– Wyróżnienie Brązowym Spinaczem to dla nas kolejny powód do dumy oraz potwierdzenie, że wartości różnorodności, równości i inkluzywności można wdrażać w organizacji w sposób kreatywny, angażujący i niosący wartość biznesową. Dziękuję zespołowi HR za pomysł i zaangażowanie w jego realizacji, a bohaterom „Wywarzonych Duetów” za ich otwartość i inspirujące współdziałanie, które udowodniły, że współpraca różnych pokoleń może prowadzić do wyjątkowych rezultatów – skomentował Michał Pertkiewicz, wiceprezes zarządu ds. personalnych i administracji w Carlsberg Polska.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)