Menu

Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach

Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie. Teraz na nowych etykietach pojawiły się także informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”.

Z końcem lipca na półki sklepowe trafiło piwo Bosman w opakowaniach, na których wyeksponowane są zwycięskie projekty. Znajdują się wśród nich takie inicjatywy jak zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo, sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie, wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu, stworzenie ekologicznej strefy wypoczynku w Drawnie czy pomoc niepełnosprawnym kibicom Pogoni Szczecin. W sumie na butelkach piwa Bosman jest 18 projektów, zaś na puszkach 12.

Bosman wspólnie z organizacjami pozarządowymi i instytucjami użyteczności publicznej z województwa zachodniopomorskiego realizuje szereg pożytecznych dla regionu projektów - mówi Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska. – Sprzątamy rzeki i jeziora, wspieramy schroniska dla zwierząt, kupujemy wyposażenie dla Ochotniczych Straży Pożarnych czy też pomagamy osobom niepełnosprawnym. Jest w naszym regionie ogromna energia społeczna do czynienia dobrych rzeczy i chcemy dołożyć swoją cegiełkę. Na opakowaniach można znaleźć większość inicjatyw, w które się angażujemy.

Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach akcji promocyjnej w sierpniu w sklepach pojawiają się także materiały POS zaprojektowane przez agencję Edda. Prowadzone są również działania digital, za które odpowiada agencja Eneia.

Bosman dla Regionu

Program „Bosman dla regionu” realizowany jest od lutego 2020 r. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności. Do programu nadesłano kilkaset wniosków o grant. Zgłosiły się organizacje z 209 miast i wsi, które wnioskowały łącznie o 24 mln zł. Ostatecznie przyznano 22 granty, na które marka Bosman przeznaczyła ponad 550 000 zł. Projekty będą realizowane do końca roku.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. komunikacji

Beata Ptaszyńska - Jedynak

Tel +48 602 411 680 Email :beata.jedynak@carlsberg.pl