Menu
Banner_4.png

O kampanii

Piwo towarzyszy nam często w przyjemnych chwilach – spotkaniach w gronie przyjaciół, rodzinnych imprezach, ciekawych rozmowach i koncertach. Chcemy byście cieszyli się smakiem złocistego trunku, ale równie ważne jest dla nas to, byście robili to odpowiedzialnie. 

TRZEŹWO MYŚLĘ, to kampania promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Chcemy pokazać, że rozsądek i praktyczne podejście do tego tematu, to elementy nowoczesnego i zdrowego stylu życia. Trzeźwe myślenie, mocne stąpanie po ziemi przydaje się również w codziennym życiu. 

KOCHAM ŻYCIE - TRZEŹWO MYŚLĘ

 

Nazwa kampanii „Trzeźwo myślę” oznacza zarówno odpowiedzialne myślenie, jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu, jak również - podejście do życia, podejmowanie odpowiedzialności za siebie i innych.  Przekonujemy, że umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę nad życiem nie tylko w sytuacjach związanych ze  spożywaniem alkoholu. Dzięki takiemu podejściu można pełniej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Kampania promuje też przyjmowanie odpowiedzialnej i asertywnej postawy w kontekście picia alkoholu, w zależności od okoliczności i sytuacji, w tym odmowy jego spożywania m.in. przez kobiety w ciąży i opiekunów małoletnich.

W Carlsberg Polska stawiamy na:

  • Etykę i odpowiedzialną komunikację. 
  • Jesteśmy aktywnym członkiem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie oraz Rady Reklamy. 
  • Na swoich produktach umieszczamy znaki odpowiedzialnlościowe: „Alkohol tylko dla pełnoletnich”, „W ciąży nie piję alkoholu”, „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Nasi pracownicy mają na swoich samochodach nalepki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.
  • Edukację sprzedawców, by alkohol nie trafiał w ręce niepełnoletnich.

Together Towards ZERO

- Kampania "Trzeźwo myślę" realizuje jeden z  czterech celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju - Together Towards ZERO, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu”. Chcemy edukować konsumentów  w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

IMG_9458 2.jpg

 

Dlaczego zawsze warto trzeźwo myśleć? Kultura konsumpcji alkoholu w naszym kraju wciąż się rozwija, a my jako jedna z wiodących marek branży piwowarskiej chcemy uczestniczyć aktywnie w tym procesie. Uważamy, że trzeźwe myślenie to nie tylko odpowiedzialna postawa, ale i pozytywna filozofia życia. Dzięki niej możemy nie tylko „twardo stąpać po ziemi”, ale i czerpać maksimum przyjemności z zabawy.