16 kwietnia ruszyła emisja spotu TV, który wspiera wprowadzenie na rynek nowego arbuzowego smaku Somersby Watermelon. Reklama przedstawia letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Orzeźwiający i pyszny smak arbuzowy obecny jest w każdej sekundzie reklamy, podkreślając, że Somersby Watermelon idealnie nadaje się do picia w gronie przyjaciół.
16 kwietnia ruszyła emisja spotu TV, który wspiera wprowadzenie na rynek nowego arbuzowego smaku Somersby Watermelon. Reklama przedstawia letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Orzeźwiający i pyszny smak arbuzowy obecny jest w każdej sekundzie reklamy, podkreślając, że Somersby Watermelon idealnie nadaje się do picia w gronie przyjaciół. Wszystko pokazane w modnym, nowoczesnym klimacie.
Nowe Somersby Watermelon to orzeźwiający i aromatyczny napój piwny o arbuzowym smaku z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami. Somersby najlepiej smakuje schłodzone i podane na kostkach lodu.
Premierę nowego wariantu wspiera wielokanałowa kampania reklamowa. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Noble Graphics, a za zakup mediów dom mediowy Initiative. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Kamikaze. Planowane są również akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.
Somersby Watermelon trafiło na półki w połowie marca. Dostępne jest w butelce 0,4 l oraz puszcze 0,5 l. w rekomendowanej cenie 4,69 zł.
Somersby Watermelon to czwarty w portfolio marki wariant smakowy po Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Elderflower Lime. Zyskały one duże uznanie konsumentów, a także ekspertów piwnych. Marka zdobyła m.in. nagrodę Superbrands 2017 oraz tytuł Ulubionej Marki Polaków w konkursie konsumenckim magazynu Wiadomości Handlowe w 2017 r.
Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)