Menu

Carlsberg Polska z nagrodami w konkursie "Złote Innowacje FMCG & Retail 2023"

Carlsberg Polska kolejny rok z rzędu otrzymał nagrody w największym konkursie konsumenckim. 25 października podczas finałowej Gali „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023” wyróżniono produkty, które cechuje wyjątkowa innowacyjność.

Podczas Gali wyróżniono najbardziej nowatorskie produkty FMCG i koncepty oraz urządzenia w branży Retail. Piwne innowacje Carlsberg Polska ponownie otrzymały prestiżową – złotą nagrodę oraz wyróżnienia.

Pierwsze miejsce, czyli Złotą Innowację w kategorii Piwo, zdobyło Somersby Cherry & Apple 4,5%. Doskonałe połączenie wytrawnej wiśni i soczyście słodkiego jabłka to prawdziwy hit na rynku. Piwo zostało docenione za swój wyjątkowy smak, który zyskał ogromne uznanie konsumentów.

W kategorii Napoje alkoholowe 0%, Somersby Blackcurrant & Lime 0,0% otrzymało zasłużone wyróżnienie. Ten smak to doskonały przykład innowacyjnego podejścia Carlsberg Polska do tworzenia napojów o zerowej zawartości alkoholu. Połączenie czarnej porzeczki i orzeźwiającej limonki to najbardziej ekskluzywny wariant w portfolio marki. 

Z kolei w kategorii Piwo (alkoholowe i bezalkoholowe), jako odpowiedź na potrzeby konsumentów, wyróżniono linię Garage Energy 0,0%. Podążając za trendem NoLo, marka Garage wprowadziła napój piwny 0,0% o właściwościach energetyzujących (z kofeiną i guaraną) w 3 smakach - Garage Energy Mango 0,0%, Garage Energy Granat 0,0% i Garage Energy Yuzu & Mint 0,0%.

Nagrody otrzymane przez Carlsberg Polska w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023” potwierdzają ciągłą pasję firmy do tworzenia innowacyjnych produktów. To także dowód na zaangażowanie w spełnianie oczekiwań konsumentów i kształtowanie przyszłości branży piwnej.

Kontakt dla mediów

Więcej informacji

Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju (ESG)

Agata Koppa

Tel +48 601 564 575 Email [email protected]